Dewolff-"Muscle shoals"

 Dewolff-"Muscle shoals"



Dutch rockers heavily influenced by the magic of the Muscle Shoals studios return with an album full of Soul, Rock n roll and groove.The Blues brothers re incarnate in their Western European form, in to an album that is ready to make you rolling down Highway 66. Soul Harmonies, STAX,Motown, and the SUN records along with some 70s Hammond drives the music to a no brakes rock n roll, soulful party. You'll play the album on repeat, letting your whiskers grow, getting the hair tied back with breel cream and let your girlfriend tie up her fluffy skirt and put on her ballerina shoes. 

 


A magical trip to the great essence of the 60s,70s where music was pouring from the heart aiming to the heart. No retro rock rejuvenation, only a bunch of rockers paying a vivid tribute to the studios, the artists and their influences creating contemporary musical madness stuffed with love, melody and sentiment. From groovy "In love" to sonic de stabilizers like 'Snowbird" a long, Hammond driven elegy, DeWolff, put the rock n roll and soul ingredients and using the best of the area studios, FAME and Muscle shoals gives us an album full of loving memories and fun. 

 https://dewolff.bandcamp.com/album/muscle-shoals

A hymn to the old, living in today, a retro rocker landed happily in the 21st century proving the blues and Soul are alright, if you know how to handle them.


8

TRAGIK- "Crescendo"


                TRAGIK- "Crescendo"



Phil Vincent is back with TRAGIK this time and the inspiration is still burning bright. 
 
 
Countrified AOR at the BTO cover at "Givin it all away", Big 80s hook AOR at "Ungrateful" with blazing guitars, Phil Vincent brings the best of bands like DOKKEN, RAINBOW, TOTO in one compact package. He has this excellent taste for melody and i wish there was still rock radio that plays new music cause songs like "Ungrateful",'Living', Beyond the moonlight" deserves airplay and recognition. He also possess the lost art of mid tempo ballad, check "Beyond the moonlight' and think of the BOSTON in their 'heavier' moments.If he was a Scandinavian musician like Tommy Denander he would be asked for songwriting and participation but he goes his own prolific way,without mainstream acknowledgment. 
 
 
Listen to the emotionally charged "It all comes down to this" and I could name more than a dozen of modern rock bands that don't have the catchy chorus and bridge this band has. TRAGIK is tragic they don't get the recognition they should."Scoop"has a mesmerizing multi layer chorus and a single beat body, modern AOR with a twist , a truly memorable song echoing DRIVE SHE SAID ,TOUCH riff based magic. With an astonishing guitar solo Phil Vincent is more than a prolific musician he has the gift to create memorable, simple but not simplistic music and Crescendo" their album number 13 is the living proof of his and his band's talent and abilities. 
 

 
 
Along with him we find  Dirk Phillips - Drums, Percussion, Damian D’Ercole - bass and Vince O’Regan- Lead Guitars. His BEATLES love is easily detected at "Living', while "Killbox" has a sharper more guitar driven hard rock style, echoing his 80s metal influences, especially JUDAS PRIEST, in the same vein of Heavy metal riffing is "Burn it down'. You also find "Human" a piano led ballad , because as we said Vincent knows how to pen a tune, rocking or not . "All i have is you" is another in your face heavy rock song as it is "Judas' and at the end of listening you have a modern heavy rock album with AOR touches that has personality and songs.
 
 Check it out and see for yourself what this crescendo is all about

7

«Το τραγούδι του προφήτη»- Paul Lynch (Gutenberg)

 

«Το τραγούδι του προφήτη»- Paul Lynch (Gutenberg)

 


Σκοτάδι προσωπικό, σκοτάδι μιας χώρας, μιας κοινωνίας, μια κατάβαση από το όλον στο τίποτα . Μια δυστοπία που αρνούμαστε να αναγνωρίσουμε, γιατί είμαστε μακριά. Είμαστε άραγε?

 

Το « Τραγούδι του προφήτη» είναι μια γροθιά στο στομάχι. Συρία, Ουγγαρία 1956, Ανατολική Γερμανία 1953, κράτη ευνομούμενα, κράτη που η ψήφος είχε σημασία μέχρι που η κυβέρνηση αποφάσισε ότι το Κράτος κινδυνεύει και η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης οφείλει να  κυριαρχήσει επι των δικαιωμάτων της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας. Εδώ η χώρα είναι η Ιρλανδία. Στην Ευρώπη, της οικονομικής ένωσης, των δικαιωματιστών, των συνδικαλιστών και των επιδομάτων. Όλα ξεκινάνε με μια σύγκρουση ανάμεσα σε ένα φοβικό Κράτος  και έναν πατέρα τον Λάρι συνδικαλιστή και οικογενειάρχη που ταλανίζεται ανάμεσα στο συνδικαλιστικό καθήκον και την αγάπη για την οικογένεια. Η μυστική αστυνομία συλλαμβάνει, εξαφανίζει όμως ακόμα υπάρχει πίστη, ότι όλα είναι προσωρινά. Ότι όλοι θα επιστρέψουν. Οτι η καταπάτηση των δικαιωμάτων είναι σχηματική και εφήμερη. Η οικογένεια φοβάται, συσπειρώνεται και περιμένει τον πατέρα που συλλαμβάνεται και εξαφανίζεται. Η Αιλις τραγική μάνα κουράγιο βλέπει τον κόσμο της να διαλύεται. Δεν μπορεί να σταματήσει να ανησυχεί, να ψάχνει και ταυτόχρονα να σημειώνει τις μικρές αλλαγές στην κοινωνία γύρω της. Πως ο κόσμος χωρίζεται σε μέλη του κόμματος και τους άλλους, τους ανεπιθύμητους, τους αναλώσιμους, από τον εργασιακό χώρο, μέχρι τον  κρεοπώλη. Το καθεστώς στοχοποιεί και ζητά συνεχώς νέο αίμα. Απαγορεύει για να προστατεύσει, δίχως αιτιολογία, μόνο με διατάγματα, φιμώνει δικηγόρους και πολίτες, ο χαρακτηρισμός ως αντιφρονούντα σημαίνει απόλυση, σύλληψη, εξαφάνιση.

 

Η Αιλις καρκινοβατεί μεταξύ του σε αρχόμενη άνοια πατέρα της και της υπό διάλυση οικογένειας της. Οι έφηβοι γιοι και κόρη της αντιδρούν, υποκρίνονται και επαναστατούν. Βλέπουν το σκοτάδι, να αλλάζει αρχικά την καθημερινότητα τους και μετά την ουσία της ζωής τους, από την απώλεια του πατέρα και του οικογενειακού αυτοκίνητου, στις απαγορεύσεις κυκλοφορίας και τα σημειώματα για εμφάνιση στο αστυνομικό τμήμα, που σημαίνουν στράτευση ή εξαφάνιση.

Το κράτος αντιδρά, φιμώνει, εξαφανίζει, τρομοκρατεί άμεσα με την αστυνομία, έμμεσα με την τρομοκρατία σε  επαγγελματικό επίπεδο με διορισμούς και στήριξη προσώπων φιλικών στο κόμμα, με την  κομματική καρφίτσα καρφωμένη στο πέτο του σακακιού

Η διάλυση του Σάιμον πατέρα της Αιλις μαζί της στο χρόνο, την τιμωρεί αργά και βασανιστικά κυρίως όμως την αποδομεί. Κάθε απώλεια είναι ακόμη ένα κομμάτι από την ιδανική μικροαστική ζωή της που γίνεται θρύψαλα. Το γκρι που μετατρέπεται σε μαύρο σε ρουφάει μαζί με την γραφή του βιβλίου, οξεία, μεταλλική, δίχως μεγάλες παύσεις,  μικρές ανάσες στο κυνήγι, με εσένα δίπλα στην Αιλις στη θέση του θηράματος. Μικρές διακοπές καθώς περιμένεις μαζί τους την επίσκεψη της μυστικής αστυνομίας. Όταν βλέπεις τους αγνοούμενους να αυξάνουν, το Κράτος να αρνείται το δικαίωμα σου στην ύπαρξη, με την δική του να είναι ο χρυσός κανόνας της επιβίωσης.

 

Η διάλυση μιας κοινωνίας, οι αντιπαραθέσεις, η στοχοποίηση, ο διχασμός ,τα ζήσαμε στη χώρα μας ,το 15, με τον διχαστικό ΣΥΡΙΖΑ, εδώ είναι τόσο γνώριμα και τόσο αδίστακτα. Τα πάντα κονιορτοποιούνται. Ο πατέρας χάνεται στα υπόγεια της μυστικής αστυνομίας. Ο μεγάλος γιος ο Μαρκ, χάνεται με τους αντάρτες, παίρνοντας θέση στον επερχόμενο εμφύλιο, ζητώντας να ζήσει. Η κόρη βυθίζεται στο σκοτάδι της άρνησης, ο μικρότερος γιος, ο Μπέιλι ενηλικιώνεται απότομα πριν χαθεί κι αυτός τραγική φιγούρα σε έναν εμφύλιο που έχει μοιράσει το Δουβλίνο σε ζώνες, έχει παραδοσει την Ιρλανδία βορά ανάμεσα στο Κράτος και όσους ζητάνε μια πιο ανθρώπινη ζωη με το όπλο στο χέρι, με τον υπόλοιπο κόσμο να παρακολουθεί αμέτοχος στην τηλεόραση, το αιματοκύλισμα μιας χώρας. Ένας απλός τραυματισμός του Μπέιλι σε βομβαρδισμό  θα τον οδηγήσει από το χειρουργείο στο νεκροτομείο και τη μητέρα του στην απόγνωση, δίχως φανερή αιτία, γιατί το Κράτος ζητά αίμα.

 

Στο σκοτάδι του τρόμου του εμφυλίου η αδερφή από τον Καναδά τους ζητά να διαφύγουν. Η Αιλις θα αρνηθεί. Ποιόν θα βρουν όταν γυρίσουν πίσω ο άντρας και ο γιος της. Όμως ο θάνατος του μικρότερου γιου της πυροδοτεί την φυγή. Μετανάστες στην Ευρώπη, διακινητές, διεφθαρμένοι υπάλληλοι, παραστρατιωτικοί και ένα μωρό και ένα κορίτσι που συμβολίζουν την δύναμη κ την ελπίδα για το αύριο. Όμως το σκοτάδι όσων έμειναν πίσω κρατά το βλέμμα της Αιλις μακριά από το φως. Η θάλασσα,το ανοιχτό πέλαγος γίνεται η ελπίδα ή το αβέβαιο μέλλον που είναι καλύτερο από το ζοφερό παρόν. 

 

Ο Προφήτης σε συγκλονίζει . Μια κάθοδος στον Άδη τόσο μακρινή και συνάμα τόσο γνώριμη. Οι ειδήσεις γίνονται πραγματικότητα στην χώρα σου. Δεν είναι πια η Συρία. Είσαι εσύ στην πλούσια Δυτική Ευρώπη, έρμαιο ενός εμφύλιου, ενός κράτους δυνάστη που σε στραγγαλίζει, ενός εμφυλίου που οι υπόλοιποι κοιτούν μέσα από τις τηλεοράσεις. Η ζωή σου θρυμματίζεται, άνθρωποι εξαφανίζονται στην λήθη του μυαλού, όπως ο πατέρας της Αιλις χάνεται στην δίνη του Αλτσχάιμερ μαζί με τη χώρα. Οι αναμνήσεις της ζωής του, πληγώνουν την κόρη του, παράλληλα με την δική της οικογένεια, την ζωή της, την δουλειά της που αποσυντίθεται κάτω από ένα καθεστώς που ζητά αίμα. 

 

Ένα βιβλίο γροθιά στο στομάχι, στον εφησυχασμό του Δυτικού. Η Γάζα κ η Συρία δίχως θρησκευτικό έρεισμα, μια σύγκρουση ανάμεσα σε ένα ολοκληρωτικό κράτος που προέκυψε από μια δημοκρατία, ίσως μια μετεξέλιξη ενός κράτους με στελέχη τύπου Πολάκη, Παππά, Κωνσταντοπούλου, Βαρουφάκη, Τσακαλώτου, κ Τσίπρα ή Άδωνι, Χατζηδάκη, Βορίδη-διαλέξτε τί σας ταιριάζει, που εξοντώνει τον αντιφρονούντα, δίχως οίκτο και πολλές ερωτήσεις, με τους οπαδους του, στρατιωτικούς, αστυνομικούς, κομματικά στελέχη, σταυροφόρους του Κράτους και της Ορθής Σκέψης του. 

Πόσο αντέχει κανείς; Πότε είναι ο κατάλληλος χρόνος για να αφήσει τα πάντα πίσω και να φύγει; Ποια η σκιά της μνήμης ? Πόσο μετρά η ζωή των ζωντανών και ποια κινητήρια δύναμη προσφέρουν τα παιδιά σε μια μάνα στη δίνη της αποσύνθεσης του κόσμου της.

 

Διαβάστε το βιβλίο, μια κατάβαση σε ένα μονοπάτι που σκοτεινιάζει και γίνεται όλο κ πιο αιχμηρό κ απότομο. Σκίζει ρούχα, παπούτσια, σάρκες και στενεύει τον δρόμο σου,το μονοπατι της επιβίωσης, της λύτρωσης, απαιτώντας να αφήσεις πράγματα, να επιλέξεις και να ελπίζεις . Εκεί που καθετί γνώριμο γίνεται σκιά του εαυτού του. 

Το ευνομούμενο χάνει την έννοια του κ ο τρόμος γίνεται Κράτος. Εκεί στο σκοτάδι είναι ο πυρήνας του Προφήτη. Στην λήθη που θες να σε πάρει αλλά δεν μπορείς γιατί είσαι γονιός και τα παιδιά σου είναι η πυξίδα σου και η ζωή σου. 

Δεθείτε γερά και ταξιδέψτε σε μια φανταστική, Δυστοπική Ιρλανδία τόσο κοντινή στο χάος και τόσο γνώριμη με άλλο όνομα στον καθένα μας. Ο εφησυχασμός μας είναι η τροφή στο τέρας που υφέρπει στο σκοτάδι και αναδύεται για να θυμίσει σε μια κοινωνία δικαιωματιστών, τι σημαίνει στυγνή εξουσία κ επιβίωση.  

«Το τραγούδι του προφήτη» είναι σίγουρα ένα από τα βιβλία της χρονιάς τουλάχιστον για μια δυστοπία που πλησιάζει ή ήδη ζούμε, εσείς αποφασίστε, η σκέψη έρχεται πλέον δεύτερη, οι πράξεις μένουν.

 

Song of the week-Booze & Glory - "Boys Will Be Boys" - Official Video (4K)

 Song of the week-Booze & Glory - "Boys Will Be Boys" - Official Video (4K)

 

WE NEVER SAY WE'RE SORRY
AND WE GOT THE STORIES TO TELL
MEET US IN THE BACKSTREETS , SEE YOU HELL!

 Έκανε πρεμιέρα στις 22 Μαΐ 2025
"Boys Will Be Boys" taken from the upcoming album "WHISKEY TANGO FOXTROT"
and is available on all streaming platforms here:
https://ffm.to/boyswillbeboys
"WHISKEY TANGO FOXTROT" will be officially out on Sep 12, 2025 on Concrete Jungle Records
PRE-ORDER THE ALBUM NOW:
https://ffm.to/whiskeytangofoxtrot 

EU:
https://www.shop.outofvogue.de/shop/e...
https://coretexrecords.com/Booze-Glor...
https://www.sugarandspice.fr/artist/b...
 

UK
https://www.plastichead.com/artist/bo...
USA:
https://shop.piratespressrecords.com/...
 

FOLLOW BOOZE & GLORY!
  / boozeandglory  
  / boozeandgloryofficial  
https://boozeandglory.com
 

FOLLOW  CONRETE JUNGLE RECORDS!
https://www.concretejunglerecords.com
  / concretejunglerecords  
  / concretejunglerecords  
   / @concretejunglerec  


BOYS WILL BE BOYS lyrics
IN THE DARKEST SPOTS OF THIS TOWN
WHEN THE DAYLIGHT RARELY SHOWS
BORN IN THE 80S - THE KIDS NOBODY WANTS TO KNOW
IN THE WORLD THAT TURNED AWAY
WE STRUGGLED JUST TO COPE
LOOKING FOR THE ANSWERS
AND REACHING OUT FOR HOPE
AIN’T GAVE US ANY OPTIONS,
AIN’T GAVE US ANY CHOICE
WE’RE NOW TO OLD TO CHANGE AND GROW UP
BOYS WILL BE BOYS!
WE NEVER SAY WE'RE SORRY
AND WE GOT THE STORIES TO TELL
MEET US IN THE BACKSTREETS , SEE YOU HELL!
TRIED TO STAY ALIVE , HAD NOTHING TO COVER,
WE AIN’T NO BOTHER!
WE COULDN’T CARE LESS WHAT THOUGHT OF US
HAVING FUN AND ALWAYS ON THE RUN,
THAT CHEEKY SMILE NEVER TRIED TO HIDE
FOR EVERY RULE WE BROKE
THERE WAS THE TRUTH WE HELD INSIDE
WITH THE FIRE IN OUR EYES, NOBODY’S TOYS
WITH THE PRIDE IN OUR HEARTS YOU CAN’T DESTROY
IN THE COUNCIL ESTATES BORN AND RAISED
WE’RE FOLLOWING THE WAY YOU CAN'T RETRACE


«Το ημερολόγιο ενός βιβλιοπώλη»- Shaun Bythell (Key books)

«Το ημερολόγιο ενός βιβλιοπώλη»- Shaun Bythell (Key books)



 Ένα πραγματικό ημερολόγιο καταγραφής της ζωής στο βιβλιοπωλείο-παλαιοβιβλιοπωλείο του Σον Μπάιτελ. Ενός νεαρού, που μετά το πανεπιστήμιο, αγόρασε ένα παλαιοβιβλιοπωλείο στο Ουίγκταουν , στη Σκωτία (το δεύτερο μεγαλύτερο).

Πόσο συναρπαστική μπορεί να είναι η ζωή σε ένα χώρο γεμάτο βιβλία? Για τους περισσότερους ελάχιστα. Θα προτιμούσαν τη ζωή ενός στελέχους, ενός μπαρίστα, ενός μοντέλου, ενός μεγαλοδικηγόρου, μεγαλογιατρού. Για όσους όμως η μυρωδιά του χαρτιού, το άγγιγμα της πλάτης του βιβλίου, η έκπληξη μπροστά σε μια παλιά έκδοση σημαίνουν κάτι, πολύ. Ο Μπάιτελ, κάνει ακόμη και το λογιστικό κομμάτι της ζωής του βιβλιοπώλη, να έχει ενδιαφέρον. Ο ισολογισμός εσόδων, εξόδων, τα ενθαρρυντικά ή αποθαρρυντικά μηνύματα από τη λογίστρια, το ψάξιμο για εποχιακούς συνεργάτες, η επαφή με πλανόδιους μεσάζοντες στην πώληση παλιών βιβλίων και κύρια η ανίχνευση παλιών αξιόλογων βιβλίων σε βιβλιοθήκες προς πώληση. Εκεί είναι το ένα από τα δύο πιο όμορφα, ανθρώπινα, δημιουργικά και ζωντανά τμήματα του βιβλίου. Οι περιπέτειες με ένα παλιό βανάκι, σε βιβλιοθήκες συνταξιούχων, που ελπίζουν σε ένα τελευταίο εφάπαξ, χήρων που δεν θέλουν πια να θυμούνται, όσα έχουν συνδέσει με αναμνήσεις, παιδιών που αποχωρίζονται ο,τι σήμαινε τη ζωή για τους γονείς τους. Μια ιστορία ανακαλύψεων, αποκαλύψεων, ένα «Χάρτινο σπίτι» (Ντομίνγκεζ) στην πραγματική μορφή του, μια ανασύσταση προσωπικοτήτων από τις βιβλιοσυλλογές τους. Το πέρασμα από κιτρινισμένα, λερωμένα φύλλα, σε ξεχασμένες εκδόσεις ή καλοδιατηρημένα βιβλία, με σκοπό να γίνουν το αποκούμπι σε μια δύσκολη στιγμή. Από ταπεινά σπιτάκια σε επαύλεις ή μοντέρνα διαμερίσματα και λοφτ, παντού υπάρχει μια συλλογή βιβλίων με την ιστορία της. Κάπου εκεί το λιγοστό παζάρι με τον πωλητή, η ανθρώπινη πλευρά του αγοραστή βιβλιοπώλη, όταν βλέπει ανάγκη και μπορεί να βοηθήσει. Η απομυθοποίηση της πρώτης έκδοσης, για βιβλία μαζικής κυκλοφορίας βλπ Χαρι Πότερ, η πληροφόρηση για βιβλία συλλεκτών που εμάς θα μας αφήναν αδιάφορους βλπ τα βιβλία για τους Βρετανικούς σιδηρόδρομους.

Ο Μπάιτελ μιλά για την αγάπη του για τα βιβλία, για την παλιά γενιά βιβλιοπωλών με τους έντυπους καταλόγους πριν την έλευση του Αμαζον, του ιντερνέτ και των εξειδικευμένων σαιτ, τους κυνηγούς βιβλίων που τα μεταπωλούσαν και τη χαμένη σε μερικά χρόνια τέχνη του παλαιοβιβλιοπώλη με γνώσεις, όπως και σε αντίστοιχα είδη βλπ Βινύλια. Μας μιλά για το παλαιοβιβλιοπωλείο του, ένα οργανισμό ζωντανό, με τον ίδιο ,την ιδιόρρυθμη, χίπισσα, νου ειτζ υπάλληλο του Νίκι που διαφωνεί και αυτενεργεί αλλά αποτελεί και τη πιο πιστή του φίλη. Τις μερικής απασχόλησης φοιτήτριες που δίνουν άλλο τόνο και χρώμα στο βιβλιοπωλείο με τη νεανική τους διάθεση. Τη σύντροφο του, που τον ακολουθεί στις δημοπρασίες, όταν δεν ασχολείται σε Λονδίνο και Η.Π.Α με ταινίες. Τους φίλους του, που έρχονται και φεύγουν με μόνο σκοπό το πολιτιστικό φεστιβάλ του Ουιγκταουν, με κύριο θέμα τα βιβλία, μια εκδήλωση που από τοπικής εμβέλειας κατέληξε να κάνει το Ουιγκταουν γνωστό στον πολιτιστικό χάρτη της Μ. Βρετανίας με εμβέλεια πολύ έξω από τα σύνορα της Σκωτίας. Κινητήριος άξονας, η αγάπη για το διάβασμα, δίχως σνομπισμό, η αγάπη και η έκπληξη για την επόμενη έκδοση, το κυνήγι για το σπάνιο αλλά και για το ξεχασμένο και πάνω από όλα η ανθρώπινη επαφή, ο διάλογος, η ανταλλαγή πληροφορίας, που σηματοδοτεί η ανάγνωση και το μοίρασμα της με άλλους φίλους του βιβλίου. Ο μυστικός κώδικας που σηματοδοτεί η μύηση στο βιβλίο και την μουσική, η ελευθερία στη σκέψη, η αποδοχή του διαφορετικού και το μικρόβιο της φιλανανγωσίας, μεσα από καθημερινές ισοτρίες.

Το δεύτερο κομμάτι του βιβλίου, που το καθιστά μοναδικό, η περιγραφή των πελατών και των σχέσεων τους με το κατάστημα. Εποχιακοί, συνδρομητικοί, τουρίστες και περίεργοι, όλοι είναι εκεί. ‘Άνθρωποι που θα μπουν για να ζεσταθούν από τη βροχή ή για να διαμαρτυρηθούν για το κρύο στο βιβλιοπωλείο (παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Σον να αποκαταστήσει τη θέρμανση και μόνωση). Άνθρωποι που θα ζητήσουν έκπτωση στην προσφορά. Άνθρωποι που θα ζητήσουν να αγοράσουν το βιβλίο στην αρχική αναγραφόμενη τιμή που ίσως είναι σε νομίσματα ακόμη και εκτός κυκλοφορίας. Όσοι πουλάνε και δεν ικανοποιούνται από την τιμή που τους δίνεται, γιατί είναι πεπεισμένοι ότι έχουν μοναδικά κομμάτια. Πελάτες που πετάνε από την χαρά τους γιατί ανακαλύπτουν βιβλία που τα ψάχνουν χρόνια, ή τους φέρνουν σε επαφή μέσω σημειώσεων και αφιερώσεων με το παρελθόν τους ή της οικογένειας τους. Το βιβλιοπωλείο είναι ένα χωνευτήρι αναμνήσεων και στιγμών που διαφυλάττει, με τα βιβλία χάρτινους φύλακες και τον Σον Μπάιτελ ακοίμητο θεματοφύλακα.

Το βιβλίο είναι γραμμένο με την μορφή καθημερινού ημερολογίου, με μερικές πολύ όμορφες λεπτομέρειες, που τονίζουν την αλλαγή ανάμεσα στο φυσικό και το ηλεκτρονικό εμπόριο και σε κάνουν συμμέτοχο στην αγωνία αλλά και τις όμορφες στιγμές του παλιο βιβλιοπώλη. Έτσι διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη, λειτουργώντας σαν ένα ζωντανό χρονικό μια επιχείρησης αλλά και μας τέχνης που χάνεται.

«Το ράμα» -Γιάννης Σιδεράκης (Οξύ)

 «Το ράμα» -Γιάννης Σιδεράκης (Οξύ)



Το ραμα ενώνει δυο κομμάτια γης , χωρίζει δυο θάλασσες, είναι τόπος προσκυνήματος και δεσίματος, εκεί που τρέχει η μοτοσυκλέτα, ανεμίζει το μαλλί, ο δρόμος είναι μια ευθεία με τη θάλασσα συμπαραστάτη και το ροκ ν ρολ από ιδέα και ήχο να γίνεται γήινη μυρωδιά και να αποκτά υπόσταση. 

Στο χώρο αυτό τοποθετεί ο Σιδεράκης το νέο του πονημα. Μια ιστορία, τριών γενιών, εν μέσω υποσχέσεων , απογοητεύσεων με κοινούς τόπους, την αγάπη για τις μοτοσυκλέτες, το δρόμο και το ροκ ν  ρολ. Ήρωας του ο Ροκάς, ένας φίλος που όλοι εμείς οι ροκερς η ροκάδες είχαμε, έχουμε, θα έχουμε. Επανάστασης συνειδητοποιημένος, όχι με μολότοφ αλλά με την ψυχή και τις πράξεις του. Περιθωριοποιημένος αλλά και σεβαστός γιατί είναι ένας γνήσιος εραστής, της μοναξιάς και της μηχανής που διατρανώνει με κάθε πράξη του, δίχως φανφάρες, με ταπεινότητα, εξοβελισμένος από την μάζα, στο περιθώριο, μιας άψυχης, άνευρης κοινωνίας,  την πίστη του, στον άνθρωπο, την μουσική, το όνειρο. Όλοι έχουμε τέτοιους φίλους, κάποιοι χάθηκαν στην αχλή του χρόνου και των υποχρεώσεων, κάποιους τους αφήσαμε να φύγουν, έρμα στην ανοδική πορεία του αερόστατου μας, που ξεφούσκωσε από τις δυσκολίες και τις κακουχίες της ενήλικης ζωής. Αυτοί ήταν εκεί να μας θυμίζουν τα ωραία και να τείνουν χείρα βοήθειας, δίχως να ζητάνε τίποτα παραπάνω από μια κουβέντα στη μπάρα και μια βόλτα με τη μηχανή, την παρέα και την ανθρωπιά που χάσαμε στις πόλεις της ασφάλτου και τα αγροτικά συλλαλητήρια για τα ευρώ δάνεια.

Ο Γιάννης Σιδεράκης, δεν είναι λόγο πλάστης , δεν είναι κάτι άλλο από την αγνή πάστα των λογοτεχνών που μιλάνε για πάθη. Αν έχετε αγαπήσει Μυριβήλη και Καραγάτση, έχετε εδώ ένα παιδί τους. Λαϊκό όχι λαϊκίστικο, γνήσιο, μιλά με λέξεις απλές, όχι απλοϊκές, όχι περίτεχνες, δίχως τον αέρα των λογοτεχνικών σαλονιών και των ενθέτων στις Κυριακάτικες εφημερίδες. Μιλά για καταστάσεις γνώριμες, τα όνειρα για μια δική μας δουλειά, το μαχαίρι στο λαιμό από τα χρέη, τις κλειστές πόρτες, την απέλπιδα προσπάθεια να δανειστείς, να βρεις ένα χέρι βοήθειας, που θα έρθει από αυτόν με τα λιγότερα, αυτόν που πιστεύει στον άνθρωπο και οχι στα ομόλογα και τα προσύμφωνα, τον Ροκά, τον γνήσιο άνθρωπο.



Ο συμβολισμός της μηχανής στη ζωή ενός ανθρώπου, που τον  ξεπερνά ο χρόνος και ο χώρος αλλά αυτός γερνά άθικτος στην πατίνα του, με μόνη αγάπη τη μηχανή και τη μουσική είναι κατανυκτικός. Πρέπει να έχεις περάσει βραδιά στη μπάρα του παλιού Stand ( μέχρι το 90) στα Εξάρχεια, να έχεις ξενυχτήσει με τη μηχανή ή το λεωφορείο στην άκρη της θάλασσας σιγοτραγουδώντας το ροκ της γενιάς σου για να νιώσεις την μπίρα ,το αλάτι και τα λάδια να σου καίνε τη ματιά και να σκοτεινιάζουν την αυγή, πριν η μουσική και ο ήχος της μοτοσικλέτας γκρεμίζουν τα ψεύτικα τείχη που υψώνουν κόμματα και καριέρες που καταλήγουν σε κενές ματιές και υποταγή.

Τρεις γενιές, ο σύνδεσμος, μια κόκκινη μοτοσυκλέτα, που δεν πούλησε ποτέ πολύ και ήταν δύσκολη σε όλα ακόμα και στο να βρεθούν ανταλλακτικά και ένας άνθρωπος που εν γνώση του και εν μέρει μέσα στην αδυναμία του, να βρει μια σύντροφο, αναζητεί σε αυτή το νόημα της ζωής του. Η ίδια το ανταποδίδει, ένας φόρος τιμής στην Κριστίν του Στίβεν Κινγκ έστω και άθελα του.

Η ιστορία, της επαρχιακής πόλης, που η πρώτη βόλτα με μηχανή με τον Ροκά οδηγό και αγρίμι στην μικρή επαρχιακή πόλη, δαχτυλοδειχτούμενο, καταλήγει σε περιπέτειες για ανταλλακτικά στην Ιταλία, από έναν Άνθρωπο που μέσα στην αδυναμία του να συνδεθεί με άλλους ανθρώπους, λατρεύει το μόνο πράγμα που του ανταπέδωσε αγάπη. Ξεπερνά τα όρια, της γλώσσας, του φόβου για το άγνωστο και με οδηγό την αγάπη του για την μοτοσυκλέτα του, στα πριν το διαδίκτυο χρόνια, ζει την δική του Οδύσσεια, με μόνη σκέψη-οδηγό να βρει σε μια άγνωστη χώρα, μια άγνωστη γλώσσα τα ανταλλακτικά για τη μοτοσυκέτα του. Η αγάπη για τα δίτροχα, που μαζί με την καλοσύνη των ξένων θα τον ανταμείψει, σε ένα κεφάλαιο, πραγματικό διαμάντι για το βιβλίο- δυσκολονόητο για τη νέα γενιά των ονλαιν παραγγελιών, τόσο γνώριμο για τις παλιοσειρές του 20ου αιώνα. Ο Σιδεράκης παρακολουθεί, περιγράφει, εμπλέκεται και συγκλονίζει με την αγάπη του στον Ροκά, για όσα σημαίνει και όσα ο ίδιος κάνει, δίχως να ζητά αντάλλαγμα με οδηγό την πίστη στον άνθρωπο και στο Θεό. Μια βαθιά εσωτερική πίστη, στην καλοσύνη του ανθρώπου και του σύμπαντος, πίστη στην δύναμη πέρα από εμάς. 

Το φθαρτό του  Ανθρώπου δεν τον εμποδίζει να ψάξει για το καλύτερο για την μηχανή του, η ιδέα ότι το εργαλείο του 70, θα συνεχίσει να τρέχει στους δρόμους, ζωντανό,  με τον γιο του φίλου, του, ακόμη στο δημοτικό. Η ανάγκη της συνέχειας και του να αφήσεις κάτι ζωντανό για εσένα, σε αυτούς που θα το φροντίσουν. Ο θάνατος είναι μια στιγμή μετάβασης ή ένα τέλος, αλλά για τον Ροκά και τους φίλους του είναι μια ακόμη στιγμή στην πίστα της ζωής, ένας φόρος τιμής από και προς έμψυχα και «άψυχα» πράγματα.

Μακριά από ψυχαναλυτικές θεωρίες και φιοριτούρες των λογίων των σαλονιών, μακριά από ταξικές δομές και κομματικά τσιτάτα, δίχως τα κολλήματα της ροκ κουλτούρας και κοινότητας, ο Γιάννης, μιλά για το τέλος του Ροκά, και θυμίζει άθελα του το τέλος του Quadrophenia , εκεί που ο χωρισμός του Τζίμη από τη βέσπα του, αφήνει τα πάντα στο κενό. Εδώ δεν έχουμε ηρωικό τέλος όπως στον ξένοιαστο καβαλάρη, ο καρκίνος, εξισώνει τους πάντες, αλλά ο Ροκάς, χαμόγελά ξέροντας ότι η κόκκινη μοτοσυκλέτα του, θα συνεχίσει να ταξιδεύει.



Η κόκκινη μοτοσυκλέτα του Ροκά, και μετα θάνατον έχει μια θέση στον μύθο των δρόμων, που συνεχίζει, με τον φίλο του Ροκά και τον γιο του, να την βγάζουν έξω  στο δρόμο, να καίει λάδι και βενζίνη, μέχρι να βρει τον επόμενο αναβάτη που θα του χαρίσει την αγάπη της. Γιατί ο σκοπός της είναι να τρέχει στον ανοιχτό δρόμο και να χαρίζει το γουργουρητό της σε ελεύθερες ψυχές έστω για λίγο μακριά από τη μιζέρια της καθημερινότητας.

Το βιβλίο είναι άνισο και επικίνδυνο σαν κινούμενη άμμος. Σε ξεγελά και σε αρπάζει, σε βυθίζει μέσα του, σε σκίζει και σου θυμίζει τι ήσουν, τι έγινες, τι άφησες, σου θυμίζει απογοητεύσεις, ανθρώπους που σου γύρισαν την πλάτη και τι, ποιος έμεινε δίπλα σου, όταν όλα ήταν μαύρα. Κόντρα στην εποχή της ψυχανάλυσης, θυμίζει ότι ο δρόμος και η μουσική αποτελούν το αποκούμπι  των απανταχού ελεύθερων πνευμάτων και όπως λέει ο Ροκάς αν η μουσική ήταν ταχύτητα θα ήταν τρίτη.

Βάλτε λοιπόν τρίτη κι ταξιδέψτε με τον Σιδεράκη, θυμηθείτε μοτοσυκλέτα, μουσικές, φίλους, απογοητεύσεις και δόξες. Βάλτε δυνατά το glory days του Springsteen, το don’t make them like you  any more του Gallagher κ κλείστε με το τραγούδι που θα παίζει όταν εγώ περάσω το Ραμα (με αμάξι, γιατί ούτε με ποδήλατο δεν τα πάω καλά) iron horse Motörhead

On Iron Horse he flies

On Iron Horse he gladly dies

Iron Horse his wife

Iron Horse his life 


Σε ευχαριστούμε Γιάννη, γιατί θυμίζεις βραδιά που πέρασαν, ανθρώπους που αφήσαμε η μας άφησαν και πάνω από όλα για την καθαρότητα της ματιάς  σου. Keep on rocking and writing brother, ένα βιβλίο για τους πραγματικούς μηχανόβιους και όχι τις δηθενιές τύπου sons of anarchy.

Η παρουσίαση αφιερώνεται στον σχολικό φίλο και αυθεντικό Ροκά της δίκης μου παρέας, Τάκη Μαρκίδη που συνεχίζει να ζει το ροκ ν ρολ σαν τρόπο ζωής , δίχως φτιασίδια, γνήσιος, πληρώνοντας τους λογαριασμούς του, με χαμόγελο και βαριά riff και την δική του κόκκινη μοτοσυκλέτα σύντροφο, στα ταξίδια.

https://brainfood.gr/proion/to-rama/


Dug Pinnick - " Thingamajigger"

 Dug Pinnick - " Thingamajigger"


 


This album is pure joy for the listener who likes modern hard rock with groove and melody. Pinnick has a trademark voice that of course reminds his day job band  KINGS X but in his solo works he is more funky and less complicated/progressive oriented than KINGS X. The album 's sound owes a lot to bands like SOUNDGARDEN, AUDIOSLAVE and the black funk rock community of the early 70s with the addition of the guitar driven Hard rock sound of the 670s US. 




From the opener "Climbing Up the Mountain" to the closing track "Believe It", Pinnick paints his music with dark colors and high octane grooves ,mesmerizing the listener , never letting his attention be distracted. Songs like "The Alarm"and "The One Thing" are full of vigorous passion and the ability to combine classic Hard rock with modern low tune metal bands without giving land and water to the more low end sound of today's modern metal bands. His inherent sense of melody upgrades the songs and his craftsmanship as songwriter shines at songs such as  "Love Defines You" and "The valley". Staying on the more straight rock sound of KINGS X adding some extra feeling and groove "Thingamajigger" is a shining addition to Pinnick's personal discography, that would delight his old fans and earn him a few new ones more with its contemporary sound. 

 

No exaggerations, no over technical aspects, complex timing etc, on the contrary groove,melody and immensity along with high level songwriting.An album to groove on and dream on, with.

7




Song of the week-Lita Ford performs “Close My Eyes Forever” the day after Ozzy Osbourne’s death

  Lita Ford performs “Close My Eyes Forever” the day after Ozzy Osbourne’s death  From KK’s Steel Mill, Wolverhampton, July 23 2025 | Presen...