Van Zant- "Always look up"

 Van Zant- "Always look up"




In our days of infidelity,selfishness and "atheism' a band, or to be more accurate, two Southern men who honor their pants decided to release a Christian country/Southern rock album. Despite the laughter and the teasing of the left wing fascists around the world, Johnny VZ singer of legendary LYNYRD SKYNYRD and Donnie VZ singer of 38 SPECIAL put their faith on their sleeve and delivered a heartful, uplifting album. If you can't stand the original and true positivity that real faith in God and human, Christianity means, skip the rest of the review and stuck at the devil's nonsense Black Metal music, egocentric  pop, rap,trap,or even worse, islamic and other hate loving religions, inspired albums by a variety of artists out there. 

 


The VZ brothers with a sound that owes more to 38 SPECIAL and their AOR inclined Southern Rock honor also their Southern SKYNYRD roots at the lengthy and epic "Jesus Christ' are singing for the love of believing and praying to the Lord, the higher power who spreads love all around. Most of the spiritual people will  connect with the deeper meanings of the album, even if they're not Cristians or definitely don't visualize the higher power as God/Jesus. But VZ wont bother, they pray and sing about love, humility, solidarity, the core issues of Christianity and they touch your deeper feelings, even if you are an infidel, except if you re deaf. Musical , the album is a nice AOR/Southern rock with country touches album ,that has echoes of 38 SPECIAL,LYNYRD SKYNYRD, MOLLY HATCHET plus some FM country and it's an interesting counterbalance to the Christian metal of STRYPER and BARREN CROSS. Songs like "Stand Up","Warrior" "Praying", "Its up to you" and 'Holy moment' combine the strength and positivity of the Gospels with the power of guitar driven Southern rock. 

 

Highly recommended to uplift yourself during hard times ,when music needs to serve a bigger purpose.


7.5


Addicted To You {Lyric Video} | WHEN RIVERS MEET

 

Addicted To You {Lyric Video} | WHEN RIVERS MEET

 


 This song is all about that undeniable pull, the kind of love or passion you just can’t shake. Hope you enjoy it.

Let us know what you think in the comments, and thanks for listening.


«Τα αγόρια του Νίκελ» Colson Whitehead (Ικαρος)

«Τα αγόρια του Νίκελ» Colson Whitehead (Ικαρος) 



 Μοντέρνα Αμερικάνικη λογοτεχνία από έναν μαύρο συγγραφέα με άποψη. Ο CW χρησιμοποιεί την ιστορία ενός εφήβου που από μια «κακιά» στιγμή, από μια άτυχη επιλογή, οδηγείται αντί για τα θερινά μαθήματα λογοτεχνίας του τοπικού κολεγίου σε μια πολιτεία του Νότου, στο αναμορφωτήριο/σχολείο Νίκελ. Η ιστορία ξεκινά και τελειώνει με μία αναδρομή, στο χθες με τα μάτια του σήμερα. Με απλή γραμμική αφηγηματική γραφή, ο Whithead μας εισάγει στην ζωή του μικρού Έλγουντ, τα όνειρα και την ωρίμανση του, καθώς με την είσοδο του στην εφηβεία ο αγώνας ενάντια στον φυλετικό διαχωρισμό γίνεται βίωμα στη γενιά του. Συμπαραστάτης του και σιωπηλή φωνή του παρελθόντος του φόβου και των φυλετικών διακρίσεων η γιαγιά του. Προστάτης άγγελος και ταυτόχρονα δεσμοφύλακας, ενός αγοριού, που βλέπει την επερχόμενη είσοδο του στο κολέγιο, σαν άνεμο ελευθερίας και οδό διαφυγής από το οικογενειακό περιβάλλον. Ένα αγόρι, πρόθυμο, συντεταγμένο, με αγάπη στα κόμικ, τη ζωή αλλά και στην αρχή της συνειδητοποίησης με άρμα ένα άλμπουμ με ηχογραφημένες ομιλίες του Μ.Λουθερ Κινγκ, που πυρπολούν την καρδιά του και ατσαλώνουν την θέληση του για ένα καλύτερο κόσμο.

Ένα τυχαίο γεγονός, θα τον οδηγήσει στο αναμορφωτήριο Νικελ. Εκεί που ο νόμος είναι λευκοί και μαύροι επιτηρητές ,επόπτες και ενώ επιφανειακά θυμίζει μια ήπια εκδοχή αναμορφωτηρίου, περισσότερο ένα σχολείο με συνοδεία εργασιών στις εγκαταστάσεις του σχολείου, κτήματα, τυπογραφείο κτλπ, στην πραγματικότητα, είναι μια συμπυκνωμένη μικρογραφία της διαφθοράς των σωφρονιστικών μηχανισμών των Η.Π.Α. Η αποθήκη του είναι χώρος ξυλοδαρμών όταν οι επιτηρητές, αποφασίσουν απείθεια ή σεξουαλικής κακοποίησης. Οι κλίκες ανάμεσα στους τροφίμους και ο διαχωρισμός ανάμεσα στα μικρά και τα μεγαλύτερα παιδιά, είναι όλα στο ίδιο χρώμα, γκρίζο. Αυτό που προκύπτει από το ανακάτεμα των μαύρων και λευκών τροφίμων, που η τύχη τους είναι κοινή, όταν δεν ακούσουν/υπακούσουν τη φωνή του επόπτη –Κυρίου. Ο Έλγουντ προσαρμόζεται, με τα λόγια του Μ.Λ.Κινγκ να αντηχούν στα αυτιά του. «Ρίξτε μας στη φυλακή και θα σας αγαπάμε πάλι»» Η αγάπη είναι το όπλο του, αλλά οι σφαίρες φαίνεται να είναι χωρίς μολύβι. Μαζί με τον φίλο του Τέρνερ, βιώνουν ένα κόσμο, που η ηθική αναδιαμορφώνεται από τους επόπτες, με την χρήση τους για εργασίες εκτός αναμορφωτηρίου και την πώληση των προμηθειών σε «καλούς» καταστηματάρχες. Βία, καταπίεση αλλά και μικρές σχολικές ιστορίες σε έναν τόπο ξεχασμένο από Θεό και ανθρώπους. Μια μικρή Αμερική, που το Κράτος με τη μορφή των εποπτών αν και διαχωρίζει λευκά και μαύρα αγόρια, τρομοκρατεί εξίσου όλες τις ομάδες, με γνώμονα την διατήρηση της ηρεμίας και της εξουσίας, κρύβοντας την υπέρβαση της εξουσίας, με νυκτερινές επιδρομές και για σοβαρές περιπτώσεις εξαφανίσεις των «ταραχοποιών

Είναι η φλόγα των 60ς ,της γενιάς του αγώνα κατά των φυλετικών διακρίσεων, που καίει στην καρδία του Έλγουντ, μαζί με την ελπίδα να εκτίσει την ποινή του και να επιστρέψει στον κανονικό κόσμο. Είναι όμως και οι ισορροπίες στο Νίκελ, που δεν επιτρέπουν πάντα να γίνει αυτό που ελπίζει. Η παράνοια της φυλετικής διάκρισης που ο Whithead σχολιάζει εύστοχα μέσα από το βιβλίο του, όσο και της κρατικής βίας απέναντι στις ασθενέστερες τάξεις φαίνεται στον Μεξικανό τρόφιμο, που είναι πολύ λευκός για τους μαύρους και πολύ μελαμψός για τους λευκούς. Τα κλειδιά κρατιούνται σε δερμάτινες ζώνες με βαριές αγκράφες, που λύνονται μόνο για να κακοποιήσουν κάποιοι εκ των φυλάκων νεαρά αγόρια, με τα ουρλιαχτά να χάνονται στον θόρυβο μεγάλων επαγγελματικών ανεμιστήρων. Ο Έλγουντ χρησιμοποιεί σαν άλλος Κινγκ, την μόρφωση και την ευφυΐα του για να δώσει ένα χτύπημα στο σαθρό σύστημα του Νικελ, με ευκαιρεία μια επίσκεψη επιθεωρητών της πολιτείας. Ένα υπολογισμένο χτύπημα, με τα ίδια τα μέσα που σου δίνει το σύστημα .όπως όμως και στις ΗΠΑ του 2021, το σύστημα έχει τις δικες του οδούς διαφυγής και παράκαμψης, που θα τον οδηγήσουν στην τιμωρία και την απόδραση. Στο σήμερα, ένας αλλαγμένος Έλγουντ, μαζί με άλλους επιζώντες «αποφοίτους» θα μας γυρίσει στο παλιό σχολείο και τους δεσμώτες του, δίνοντας ένα οριστικό τέλος σε μια ιστορία, που αναπαράγεται από τη δεκαετία του 1920 ως σήμερα, με ζοφερές παραλλαγές.

Η παθογένεια των ΗΠΑ και το υπόβαθρο των φυλετικών διακρίσεων, μαζί με τον στρουθοκαμηλισμό στο πραγματικό πρόβλημα, τις κοινωνικές και φυλετικές ανισότητες και την ασυδοσία του κράτους, γίνονται θέματα σχολιασμού από τον Colson Whithead μέσα από το Νίκελ. Ἐνα μυθιστόρημα για την δεκαετία του 60, επίκαιρο όσο ποτέ στην δεκαετία του 2020 , που τέμνει βαθιά την Αμερικάνικη κοινωνία και το σύστημα εφαρμογής απονομής της δικαιοσύνης και τις παθογένειες του, δίνοντας την απάντηση γιατί τίποτα δεν άλλαξε. Γιατί δεν αρκεί ένας Ἐλγουντ να γκρεμίσει ένα σαθρό οικοδόμημα, που βασίζεται στην βία ,την ασυδοσία και τη διαφθορά, με συμμέτοχους όλων των χρωμάτων ,που τους ενώνει η στολή και η εξουσία.

ΛΛιτό δυναμικό και άγριο το ¨Τα αγόρια του Νικελ» είναι ένα μυθιστόρημα, δυνατό σαν γροθιά στο στομάχι. Φλογα που φωτίζει το αέναο σκοτάδι της εξουσίας που δεν κοιτά φυλές και χρώμα, αλλά εξουσιαστές και εξουσιαζόμενους. Διαβάζεται απνευστί και συζητιέται για μέρες.

Kiko Loureiro- "Theory of mind"

 Kiko Loureiro-  "Theory of mind"



Freed from his MEGADETH obligations, Loureiro releases his new sixth solo album , just to remind us how versatile and volatile a guitar player is. From speed metal anthems, to more fusion  compositions he nails the licks and brings some new tricks,when he infuses latin and flamenco fingering to the compositions. 

 

The album has a main concept of the exploration of human cognition and also the use of AI as an inspiration and driving force in modern society, as Lureiro says " As I wrote and composed, I kept coming back to the question: What happens when machines learn to understand us on an emotional level? When do we teach them to interpret our mental states? Does it make them more human, or does it reveal more about what it means to be human ourselves? Should I let AI start making all the music, what about me, how can I express myself?"  At the musical level his influences are all over the place along with his tenure at MEGADETH that inspired the solid, heavy and bombastic rhythm section thanks to some well known friends from the ANGRA past, bassist Felipe Andreoli and drummer Bruno Valverde,. at most of the songs.

 


 

The sound and 'voice" of early Tony Macalpine at his classical influences check "The barefoot queen" where also his ANGRA past shines and 90s melodic shredding in the way Vinnie Moore used to do at "Mind rise' are everywhere. The musicality of Michael Schenker meets the aggression of Kirk Hammet and Dave Mustaine and the result is a modern instrumental album that combines metal, latin and fusion with no compromises. Loureiro is not afraid to experiment as in "The other side of fear" where bands like MESHUGGAH come to mind with their complex intensity or just release heavy metal thunder as in  "Lost in seconds". His versatility between fusion, metal and classical shows off at "Talking  dreams" and "Blindfolded' where hte rhythm section sometimes overshadows the frenzy guitar master. 

 

An album for guitar instrumental friends who loved the Varney school of shredders along the MEGADETH years and a nice addition along with Marty Friedman's of melodic latest releases.

7.5
 

THE HELLACOPTERS -"Overdriver"

 THE HELLACOPTERS -"Overdriver"



Second album since the reunion and the band balances between melodic , guitar driven, Honky tonk twelve bar rock n roll,  70s based Hard rock and the fuzzy garage sound most of us loved them for. KISS and SKYNYRD have their place in their guitar sound and song structure as have the female 60s bands like RONETTES with the big, haunting choruses. 

 The band is as always on top form offering a friendly to the ear, and the listener melodic hard rock , polished and yet edgy from the opener "Token apologies" to "Do you feel normal". If you're looking for their Detroit influenced days, their sound might disappoint you besides songs like "Wrong face on". A lot of hardcore fans of THE HELLACOPTERS compare their new album with Andersson's previous band IMPERIAL STATE ELECTRIC. I don't blame them but on the other hand ,Nicke is the main man behind both bands and his love of the 60s garage music incorporates also the more melodic 60s aspect that he ifuses to the early 70s KISS songwriting. The result is a number of high powered , short songs like "Don't let me bring you down", "I don't wanna be just a memory", "Doomsday dreams" that deliver a more hard rocking punch in an era of prefabricated plastic rock and pop music, with intensity at the melodic part. 

 


 

Its up to you to dig it or not, but the real COPTERS fan will find something to appeal to him and the band is at the left side of their music range.


7.5

Drinkin' with The Devil - David Vincent (Morbid Angel) with Danny B. Harvey (Headcat)

 

Drinkin' with The Devil - David Vincent (Morbid Angel) with Danny B. Harvey (Headcat)

 


 Video of the Outlaw Country single by DAVID VINCENT, the legendary voice of the genre defining extreme metall whose unapologetic rebel approach has been a force in the music world since the mid 1980’s when he founded and was lead singer for Morbid Angel. DANNY B. HARVEY is the rockabilly legend who started the rockabilly/hardrock band HEADCAT with LEMMY KILMISTER & SLIM JIM PHANTOM in 1999.

Featuring: David Vincent (Vocals & Guitar) Danny B. Harvey (Guitar), Chris Barnes (Upright Bass), Tom Lewis (Drums) and J.W. Wade (Steel Guitar). Official Cast/Crew: Laren Grey (Actor) and Nic Brown (Filmmaker).

Produced by Gene Freeman (Machine)

Available on limited-edition 7" vinyl: from Chicken Ranch Records
https://store.chickenranchrecords.com...

Video filmed, directed, edited and produced by: Joshua Allan Vargas / Co-prodcer: Jvstin Whitney

Filmed at: J. Lorraine Ghost Town in Manor, TX

Music Produced and Engineered by Gene "Machine" Freeman at Machine Shop Studio in Dripping Springs, TX.

GHS Strings: https://amzn.to/4jIyR1N
Dunlop Picks & Strings: https://amzn.to/3CwmTHE
MXR Pedals: https://amzn.to/4jASAQP

"Drinkin; with the Devil" : composed by Danny B, Harvey & David Vincent ASCAP

#countrymusic #outlawcountry #heaveymetal #morbid #tending

«Μητρόπολη»- Philip Kerr (Κέδρος)

  «Μητρόπολη»- Philip Kerr (Κέδρος)



Ο αγαπημένος ήρωας της προπολεμικής  έως και μεταπολεμικής Γερμανίας, Μπέρνι Γκούντερ στα πρώτα του βήματα. Τον παρακολουθούμε να διορίζεται επιθεωρητής του τμήματος ανθρωποκτονιών του προπολεμικού Βερολίνου. Από τον διορισμό του και μετά ο Κερ με μαεστρία εμπλέκει το ύφος και ήθος του προ του ΒΠΠ, Βερολίνου, με την «ασωτία» και την ελευθεριότητα των ηθών σε μια πόλη παραδομένη στην μεταπολεμική φτώχεια, ανεργία μετά την ήτα του ΑΠΠ, την οικονομική ανέχεια που σε λίγο θα εκτίναζε στα ύψη το κραχ του 29 και τους Ναζί που καιροφυλακτούν ενάντια σε κάθε τι διαφορετικό ή Εβραϊκό. Σε μια πόλη που συνυπάρχουν ο πλούτος και η φτώχεια , η επαιτεία και η απάτη, οιο σακάτηδες του πολέμου με τους τουρίστες που αναζητούν διασκέδαση και σεξ,  ο Γκούντερ, προσπαθεί να σταθεί ηθικά σωστός και να κάνει τη δουλειά του αφήνοντας την πολιτική και τον ρατσισμό έξω από το κάδρο. 


Μια σειρά ανθρωποκτονιών με θύματα πόρνες, οι περισσότερες περιστασιακές θα τον οδηγήσει στο κυνήγι ενός κατά συρροή δολοφόνου, ισορροπώντας ανάμεσα στο αντι Εβραϊκό μένος , την δυσπιστία των κομμουνιστών και των φτωχότερων στρωμάτων απέναντι στην αστυνομία και τη συνεργασία του με έναν βαρόνο του υποκόσμου, που η κόρη του έπεσε θύμα του δολοφόνου.


Γρήγορα η κατάσταση θα ξεφύγει, ο δολοφόνος θα εξαφανιστεί για να πάρει τη θέση του ένας νέος διορισμένος θεόσταλτος , καθαριστής της «βωμιάς» των ανάπηρων πολέμου και ο Γκούντερ θα συνεχίζει να ψάχνει για στοιχεία. Σε άσυλα φρενοβλαβών, σε εστίες για απόρους, στα σαλόνια της καλής κοινωνίας, μιλώντας με σκηνοθέτες και σεναριογράφους και προσπαθώντας με τη βοήθεια της ιατροδικαστικής και της βαλλιστικής να διαλευκάνει τα εγκλήματα και ισχυροποιώντας την θεωρία του, ότι οι δολοφόνοι είναι το ίδιο και το αυτό πρόσωπο.


Το βιβλίο χωρισμένο σε τρία μέρη, σε μεταφέρει στα καμπαρέ του προπολεμικού Βερολίνου, τις συγκρούσεις αστυνομίας με κομμουνιστές και Ναζί, τις πολιτικές ίντριγκες και την δυσκολία των αστυνομικών αρχών να έχουν για  αρχηγό ένα Εβραίο δικηγόρο, ένα σχήμα οξύμωρο σε μια Γερμανία στην οποία το μαύρο λουλούδι του Ναζισμού, έχει αρχίσει να ανθίζει. Ανάμεσα τους, ισορροπιστής και διψασμένος για αγάπη, ο πότης Γκούντερ, προσηλωμένος στον αγώνα του για το δίκαιο ,θα καταλήξει στο τρίτο μέρος του βιβλίου στον δολοφόνο, ίσως όχι μόνος του, αλλά από μια σειρά γεγονότα, που θα τον βοηθήσουν να αποκτήσει γνώση της αλήθειας. Μαζί με την αλήθεια, θα βρει και την δική του αλήθεια μέσα από τη σχέση του με την μακιγιέζ κόρη πλουσίου βιομήχανου, που θα τον θέσει μπροστά στους δικούς του προσωπικούς δαίμονες, τις ευθύνες του αλλά και τις συνειδητές επιλογές του.


Ο Κερ μαεστρικά, συνδυάζει πολιτική, αστυνομικό μυθιστόρημα και την προσωπική αγωνία του ήρωα του, να επαναπροσδιοριστεί σε έναν κόσμο αμφίσημο. Ένα βετεράνο που νοσταλγεί την ευθύτητα των χαρακωμάτων, εκεί που δεν υπήρχε αμφισημία, μόνο η σφαίρα, που θα ζήταγε την ζωή σου. Ο Γκούντερ εξελίσσεται σε έναν τραγικό ήρωα, έρμαιο των καιρών του, αποφασισμένο να ζητήσει δικαιοσύνη και να ακολουθήσει το ένστικτο του, ακόμη και όταν αυτό τον φέρει σε σύγκρουση με τους προστάτες του εντός του Εγκληματολογικού. Συμμαχεί με τον υπόκοσμο, σε έναν κοινό αγώνα για να συλληφθεί ο δολοφόνος και με μια σειρά λογικές προτάσεις και συλλογισμούς, καταλήγει στον ένοχο, πρώτος ή ανάμεσα στους πρώτους κυνηγούς του. Μέσα από το αλκοόλ, την κάπνα και την κοκαΐνη των κλαμπ, ξεπροβάλλει ο Μπερνι, ένας ήρωας βασανισμένος, που η ηθική του πυξίδα τον οδηγεί στον ένοχο, αλλά τον απομακρύνει από κάθε ελπίδα για προσωπική ευτυχία. Βασανισμένος και αποφασισμένος να υπηρετήσει το καλό, φθείρεται κι απομακρύνει τους γύρω του, εστιασμένος στο κυνήγι του ενόχου. 


Απολαυστικό ιστορικό, αστυνομικό μυθιστόρημα, που συγκλονίζει όταν γνωρίζεις την επερχόμενη έλευση του ναζισμού και την θέση που βρέθηκαν άνθρωποι σαν τον Γκουντερ,. Δεν αφήνει ανέγγιχτο το ζήτημα της ευθανασίας, του φυλετικού διαχωρισμού, της τύχης των αναπήρων και το πως οι Ναζιστικές ιδέες για την Άρια φυλή, είχαν εμποτίσει μέρος του Γερμανικού πληθυσμού, ήδη το 28-29 κάνοντας την αποδοχή όσων ξεκίνησαν το 33, ακόμη πιο εύκολη, με τις ηθικές αναστολές εκμηδενισμένες, στο όνομα της ευμάρειας και του μεγάλου Έθνους. Τα σχόλια του για συνεργασία υποκόσμου, κεφαλαίου την εκμετάλλευσή του προλεταριάτου και την φτωχοποίησή της μεσαίας τάξης εξηγούν την ευκολία που ο Ναζισμός διείσδυσε στην Γερμανική κοινωνία ,που τότε ανέδειξε τον Λανγκ, τον Μπρεχτ, το Μπάουχαους αλλά και τους Ναζί, παιδιά του ίδιου θεού, της φτώχειας και της εξαθλίωσης που επέβαλλαν η συνθήκη των Βερσαλλιών, τα Αμερικάνικα δάνεια και το κραχ και στοχοποίησαν τους κυρίους αποδέκτες του εμπορίου, την Εβραϊκή κοινότητα, άδικα ,αλλά εύκολα, όπως γίνεται πάντα όταν πρέπει να στοχοποιησεις το εύκολο θύμα, για να μην μπεις στην ουσία των πράγματων, που δύσκολα θα αλλάξουν.


«Μέρες θαυμαστής διαύγειας» - Aharon Appelfeld (Άγρα)

  «Μέρες θαυμαστής διαύγειας» - Aharon Appelfeld (Άγρα)   Ο ΒΠΠ μόλις έχει τελειώσει. Ο νεαρός Εβραίος Τέο Κορνφελντ...